IT-vejledning for virksomheder

Det kan være en udfordring at være digital virksomhed. Skal I registrere ny bestyrelse i din forening, skifte NemID administrator, eller lignende? Få hjælp på biblioteket.

Du kan bl.a. få hjælp til at bestille et NemID-nøglekort til erhverv - også kaldet Medarbejdersignatur. Den er nødvendig for at komme i gang med at indberette digitalt og bruge Virk.dk.

På biblioteket kan du stille og roligt få personlig hjælp til selvbetjening i forhold til offentlige. Har du brug for at sidde sammen med én, som kan hjælpe dig i gang, så mail eller ring til os og aftal tid for vejledning.

Læs mere om, hvad vi yder it-vejledning om på https://hjaelp.virk.dk/kontakt/hjaelp-paa-biblioteket

Er du i tvivl om, hvordan du kommer ind i virksomhedens digitale postkasse? Få hjælp på biblioteket. 

Hvis du vil have vejledning i at få adgang til din virksomheds eller forenings digitale postkasse, er du altid velkommen til at kontakte os.

Henvendelse:

  • Vejle Bibliotek, Emil Aalykke.
    Mail: emiaa@vejle.dk  Mobil: 40 42 88 41
     
  • Vejle Bibliotek, Kalle Nielsen.
    Mail: kalln@vejle.dk  Mobil: 23 43 31 97