IT-vejledning for virksomheder
Du kan bl.a. få hjælp til at bestille et NemID-nøglekort til erhverv - også kaldet Medarbejdersignatur. Den er nødvendig for at komme i gang med at indberette digitalt og bruge Virk.dk.
På biblioteket kan du stille og roligt få personlig hjælp til selvbetjening i forhold til offentlige. Har du brug for at sidde sammen med én, som kan hjælpe dig i gang, så mail eller ring til os og aftal tid for vejledning.
Læs mere om, hvad vi yder it-vejledning om på https://hjaelp.virk.dk/kontakt/hjaelp-paa-biblioteket
Er du i tvivl om, hvordan du kommer ind i virksomhedens digitale postkasse? Få hjælp på biblioteket.
Hvis du vil have vejledning i at få adgang til din virksomheds eller forenings digitale postkasse, er du altid velkommen til at kontakte os.
Henvendelse:
- Vejle Bibliotek, Kalle Nielsen.
Mail: kalln@vejle.dk Mobil: 23 43 31 97