NemID for virksomheder

Nogle mindre virksomheder og foreninger mangler erfaring med at bruge computeren. Hvis du er en af dem, der mangler erfaring, er der hjælp at hente på biblioteket.

Du kan få hjælp til at bestille et NemID-nøglekort til erhverv - også kaldet Medarbejdersignatur. Den er nødvendig for at komme i gang med at indberette digitalt og bruge Virk.dk.

Fra den 1. november 2013 blev det obligatorisk for både virksomheder og foreninger at have en digital postkasse. Her kommer post fra det offentlige, som er holdt op med at sende breve og blanketter med posten.
 

Er du i tvivl om, hvordan du kommer ind i virksomhedens digitale postkasse? Vi hjælper stadig med det tekniske

Hvis du vil have vejledning til, at få adgang til din virksomheds/forenings digitale postkasse, er du altid velkommen til at kigge forbi Vejle Bibliotek, eller du kan læse mere på Erhvervsstyrelsens hjemmeside: www.virk.dk/bib

Henvendelse: Vejle Bibliotek, Emil Aalykke emiaa@vejle.dk