Serie
Denne metodebog viser grundskolens lærere samt lærerstuderende, hvorledes de trin for trin kan tilrettelægge en undervisning, som understøtter elevernes skriftsproglige udvikling og samtidig gør dem til bedre læsere
Se alle eksemplarer
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret (nogle i farver)
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
37.1489
Beskrivelse
På omslaget: Berettende, beskrivende, forklarende, argumenterende - fire teksttyper, sproglig udvikling for alle, 36 hjælpeark, komplet klimaforløb med 15 modeltekster og 78 arbejdsark
ISBN
9788750055150
Udgave
1. udgave, 1. oplag (2021)
Omfang
168 sider
Forlag
Akademisk Forlag
Målgruppe
fagligt niveaufolkeskoleniveaubørnematerialervoksenmaterialer
Anmeldelser
Fagbladet folkeskolen online, 2021-04-13
Fagbladet folkeskolen online, 2021-04-13Læsepædagogen, Årg. 69, nr. 3 (2021)
Lektørudtalelse
Det er en meget konkret og praksisfokuseret metodebog, som klæder grundskolens undervisere godt på til at kunne lykkes med at udvikle både elevernes læseforståelse og læselyst samt deres skriftsprog. Bogen er et både vigtigt og væsentligt redskab i læreres værktøjskasse
Læs hele anmeldelsen