Digital Post

Digital Post kan tilgås via borger.dk; Digital Post-app; E-boks.dk og mit.dk.

Digital Post

  1. Borger.dk
    Borger.dk er den fælles offentlige infoside om Digital Post. Her kan du logge ind og tilgå Digital Post, samt læse de vigtigste ting om Digital Post platformen.
     
  2. Digital Post-app
    App fra det offentlige, hvor du kan modtage og sende post fra det offentlige.
     

Demomiljø - prøv Digital Post i sikkert miljø
Læs mere om, hvordan du i et sikkert demomiljø kan afprøve Digital Post løsningen fra det offentlige.

Private services: Både offentlig Digital Post og post fra det private

  1. mit.dk 
    Privat udbyder (som e-Boks), hvor du kan modtage og sende post (hjemmeside og app), både fra/til det offentlige og det private (muligvis først fra private i løbet af 2022).
    mit.dk er ejet af Netcompany.
    NB: Hvis du skifter fra e-Boks til mit.dk, så flyttes din tidligere post fra private i e-Boks ikke med over.
     
  2. e-Boks
    Du kan også fortsat bruge e-Boks (hjemmeside og app) til at tjekke post fra både det offentlige og fra private.
    e-Boks er ejet af Nets og PostNord

Hvordan får jeg hjælp?

Der bliver tre support-steder, alt efter hvilke løsninger du bruger.

  1. Fælles offentlig support til Digital Post.
  2. mit.dk support.
  3. E-boks support.

Hjælp hos Vejle Bibliotekerne?

Du er altid velkommen til at benytte dig af Vejle Bibliotekernes 'Spørg om IT' tilbud.
Spørg om IT tilbuddet foregår på to biblioteker, og du kan også få mobil- eller onlinehjælp.

  1. Spørg om IT, Vejle (torsdag kl. 10-12, lukket i skolernes ferier).
     
  2. Spørg om IT, online (mail: kalln@vejle.dk sms: 23 43 31 97 (du bliver kontaktet efterfølgende).

Spørgsmål, kommentarer, forslag

Hvis du opdager mangler eller fejl, så kontakt os venligst for opdatering: kalln@vejle.dk eller via sms til 23433197.