Digital Post

Her kan du finde information om og hjælp til brugen af Digital Post. Du kan tilgå din digitale post via borger.dk, Digital Post-appen, e-boks.dk og mit.dk.

Digital Post

  1. Borger.dk
    Borger.dk er den fælles offentlige infoside om Digital Post. Her kan du logge ind og tilgå Digital Post, samt læse de vigtigste ting om Digital Post platformen. 
  2. Digital Post-app
    App fra det offentlige, hvor du kan modtage og sende post fra det offentlige.
     

Demomiljø - prøv Digital Post i sikkert miljø

Du har mulighed for at afprøve Digital Post løsningen fra det offentlige i et sikkert demomiljø.

Private services: Både offentlig Digital Post og post fra det private

  1. mit.dk 
    Privat udbyder (som e-Boks), hvor du kan modtage og sende post (hjemmeside og app), både fra/til det offentlige og det private.
    mit.dk er ejet af Netcompany.
    NB: Hvis du skifter fra e-Boks til mit.dk, så flyttes din tidligere post fra private i e-Boks ikke med over. 
  2. e-Boks
    Du kan også fortsat bruge e-Boks (hjemmeside og app) til at tjekke post fra både det offentlige og fra private.
    e-Boks er ejet af Nets og PostNord

     

Hvordan får jeg hjælp?

Der er tre supportsteder, alt efter hvilke løsninger du bruger.

  1. Fælles offentlig support til Digital Post.
  2. mit.dk support.
  3. E-boks support.

Hjælp hos Vejle Bibliotekerne?

Du er altid velkommen til at benytte dig af Vejle Bibliotekernes 'Spørg om IT' tilbud.
 

  1. Spørg om IT på Vejle Bibliotek (torsdag kl. 10-12, lukket i skolernes ferier).
  2. Spørg om IT, online - mail: kalln@vejle.dk, sms: 23 43 31 97 (du bliver kontaktet efterfølgende).

Spørgsmål, kommentarer, forslag

Hvis du opdager mangler eller fejl, så kontakt os venligst for opdatering: kalln@vejle.dk eller via sms til 23433197.